sobota, 29 lipca 2017

Są decyzje, więc są zmiany

Witajcie!

Rozmyślałam o tym, co zrobić z opowiadaniem przez dość długi czas, a dopiero niedawno podjęłam dwie bardzo ważne decyzje.
Oto pierwsza z nich. Będę kontynuowała opowiadanie, ale najpierw je poprawię, a to będzie się wiązało z ogromnymi zmianami. Oczywiście, nie wyburzę ścian ani nie zniszczę fundamentów, bo zależy mi na naprawie, a nie rozwalaniu wszystkiego licząc na to, że się nic nie zawali na moją głowę. W tej chwili wiem tak mniej więcej, które rozdziały wylecą albo zostaną diametralnie zmienione. Być może za jakiś tydzień pojawi się prolog i pierwszy rozdział. I w tym miejscu chciałam Was ostrzec, że nie będę zmieniała dat publikacji, więc proszę Was o sprawdzanie co jakiś czas, czy na blogu nie pojawił się poprawiony rozdział.
Moja druga decyzja wiąże się z kierunkiem moich studiów. Kiedy szukałam praktyk w moim mieście i informacji o uczelnianych formalnościach z tym związanych (informacja na KUL-u to towar deficytowy), wpadłam na pomysł bycia blogową betą, bo pomoże mi to zdobyć doświadczenie i przede wszystkim udoskonalę swoje umiejętności. I od jakiegoś czasu właśnie nią jestem. Także zapraszam! :D
To tyle z informacji, które chciałam Wam przekazać.

Do napisania!

2 komentarze:

  1. Witam :) Mam pytanie odnośnie "betowania". Piszę właśnie opowiadanie fantasy i zależy mi na szczerej opinii, szczególnie dotyczącej pierwszego rozdziału oraz samej fabuły. Oczywiście z mojej strony mogę również w czymś pomóc, w miarę moich skromnych możliwości :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Chętnie przyjmę twoje opowiadanie. Wyślij mi je na lauren.betowanie@onet.pl, a ja postaram się odpowiedzieć do niedzieli. Plik lub pliki najlepiej jakby były w formacie doc., docx. lub odt.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Mrs Black Farfallen